loader image

Over Iris

WIE IS IRIS?

Eerst even voorstellen: mijn naam is Iris van der Heijden, 26 jaar oud. Ik ben een creatieve, blije krullenbol met een grote liefde voor online marketing – ohja en ik ben gek op spelletjes. Ik woon in het mooie dorp Sint-Oedenrode, een dropje tussen Eindhoven en Den Bosch in.

Mijn affiniteit voor online marketing is aangewakkerd in 2018 tijdens mijn minor Online Marketing. Deze online kennis en ervaring heb ik de afgelopen 4 jaar verder uitgebreid door werk ervaring op te doen bij de marketingbureaus Get Hooked en Vindkracht13.

KERNWAARDEN

Als ik naar mezelf kijk dan komen vier belangrijke waarden naar boven: Doeltreffend, Sociaal, Grafisch en Creatief.  Aan de hand van deze kernwaarden wil ik mezelf verder voorstellen.

Doeltreffend

De eerste kernwaarde die ik wil bespreken is doeltreffend. Doeltreffend betekent voor mij dat ik gedreven het beste resultaat wil bereiken. Ik hou ervan om uitdagingen aan te gaan waar ik veel van kan leren. Ik ben ambitieus en wil doorgroeien in mijn vakgebied. Ik bekijk het leven erg optimistisch en je zal mij niet snel de handdoek in de ring zien gooien. Mijn doel is om met een project in de roos te schieten. 

Sociaal

Mijn volgende kernwaarde is dat ik erg sociaal ben. Ik ben een open en extravert persoon die graag spontaan een praatje maakt. Samenwerken met anderen doe ik makkelijk. Ik beschik als laatste ook over veel enthousiasme.

Grafisch

Ik ben een visueel ingestelde meid met veel verbeeldingskracht. Ik vind het leuk om dingen te ontwerpen door middel van Photoshop en Illustrator. Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Ik geloof dat de ideeën die we verzinnen pas tot leven komen wanneer we hierbij iets visueels creëren.

Creatief

Mijn laatste kernwaarde is dat ik creatief ben. Ik probeer mezelf te onderscheiden van anderen. Hierbij gebruik ik mijn wilde fantasie om buiten de kaders te treden naar nieuwe ideeën. Ik vind het belangrijk om iets creatiefs te bedenken wat mensen emotioneel kan raken.

Online marketing lanceren die inslaat als een bom

CONTACT

LET’S BUZZ TOGETHER

LEER MIJ KENNEN

Ik ben ervan overtuigd met mijn betrokkenheid, zelfstandigheid, creatieve input en frisse kijk geschikt te zijn voor jullie online marketingteam. Zullen we anders gewoon een keertje thee met honing drinken?