Bombee Blog
De 13 merkarchetypes infographic
Heb je het gevoel dat je Coolblue kent? Hoe zit het met de Efteling? We hebben een diep gevoel van vertrouwdheid met deze merken omdat ze gebaseerd zijn op persona's, of eigenlijk beter gezegd merkarchetypes. Elke 13e van de maand is het bij Vindkracht13 tijd voor...
250 Ranking the Stars vragen
De 250 Ranking the Stars vragen voor vrienden, familie en collega's. Heb je ooit stilgestaan bij wie van je vrienden het snelst dronken wordt, of wie de meest kleurrijke ondergoedcollectie heeft? Met "Ranking Your Friends" zet je jouw vriendengroep, familie of...
De betekenis van kleuren in marketing
De psychologische betekenis achter de kleuren in marketing Geschreven en afbeeldingen gemaakt in 2020 voor Get Hooked - bekijk de blog online of download hier de PDF Al eeuwenlang zijn we geïntrigeerd door kleuren en hun betekenis. Zo zijn er talloze artikelen...
10 inspirerende insights van de Webwinkel Vakdagen 2020
Heb je de Webwinkelvakdagen gemist? We got you, want collega Iris heeft een uitgebreid rapport geschreven over deze inspirerende dag, enjoy! Blog geschreven voor Get Hooked in 2020. Lees de blog online.
In gesprek met collega Iris
Wie zijn de mensen achter ons werk? De gezichten achter Get Hooked die in actie komen om impact te creëren met jouw merk, product of dienst. We stellen ons graag aan je voor: Wie zijn wij en wat doen we binnen Get Hooked? Deze keer vertelt Iris van der Heijden over...
Wat zijn ontwerpelementen?
Volgens Lovett (1998) zijn ontwerpelementen de basiseenheden van elk visueel ontwerp dat de structuur ervan vormt en die visuele boodschappen overbrengen. Daarnaast legt Encyclo (z.d.) uit dat ontwerpelementen ook wel patronen genoemd worden. Definitie:...
Logo Mashup Albert Heijn Warner Bros
Concept idee (Brainfart): Albert Heijn reclame waarbij je korting kan sparen op de bioscoop. De reclame wordt geïntroduceerd met dit logo en de herkenbare muziek erbij. Vervolgens zien we verschillende bekende filmscenes zoals king kong. In het geval van king kong is...
8 ontwerptips voor social media advertenties
Tegenwoordig hebben marketeers slechts acht seconden de tijd totdat de gebruiker zijn aandacht verliest. Ter vergelijking: goudvissen verliezen na negen seconden interesse. Een onderzoek uit 2017 concludeert dat consumenten gewend zijn aan social media tijdslijnen die...